Leadopvolging
Van lead naar conversie
Inkomende leads omzetten in een afspraak of verkoop? Laat ze actief opvolgen door ons ervaren team van inside sales medewerkers.


Professionele leadopvolging
Krijg je regelmatig leads binnen, maar heb je onvoldoende capaciteit om alle inkomende leads snel op te volgen? Laat je ondersteunen door een professionele partner met de nodige expertise.
Met meer dan 16 jaar ervaring weten we als geen ander hoe we jouw B2B-leads omzetten naar een kwalitatieve afspraak of verkoop.
Cross- & Up-selling
Naast het inplannen van afspraken in jouw agenda, kunnen we als salesorganisatie ook zelf salesgesprekken voeren. We gaan na of er zich zowel cross- als up-selling mogelijkheden voordoen.

Meer informatie
leadopvolging
- Wil jij je inkomende leads
snel laten opvolgen?
Laat hier jouw gegevens achter.
Interessante blogs voor jou


4e overname in 4 jaar tijd voor salesUp | salesUp
Als eerste bedrijf in Europa die 5 commerciële activiteiten bundelt onder 1 dak, hebben we een oplossing op alle commerciële vragen van onze klanten. We ondersteunen hen op het gebied van: sales, marketing, customer service, recruitment én training. Om onze klanten nog beter te ondersteunen, nam salesUp dit jaar ook MyModus uit Deinze over.


5 tips voor telefonische prospectie | salesUp
Telefonische prospectie of cold calling heeft tal van voordelen. Tenminste, als je het juist doet! Met 'het juist doen' sturen we niet aan op een dogmatische aanpak die altijd leidt tot het gewenste resultaat. We geven graag enkele trucjes mee die het telefonisch prospecteren vereenvoudigen.
Zahra Vanwijnsberghe, inside sales manager bij salesUp, verklapt jou de gouden basics bij koude prospectie.


Fouten die je moet vermijden bij offertes | salesUp
Wat is jouw doel met het opmaken van een offerte? Alle prijzen oplijsten? Of je volledig verkoopgesprek nogmaals neerschrijven? Als je jezelf herkent in één van beide situaties, dan kan je snel je offerte naar het volgende niveau tillen. Met onze tips ontdek je hoe jouw offerte een meerwaarde kan bieden voor je prospect.