4e overname in 4 jaar tijd

salesUp behoort tot de Up groep. Deze heeft als eerste in Europa 5 commerciële bedrijven gebundeld onder 1 dak. Hierdoor heeft de groep een oplossing op alle commerciële vragen van onze klanten. We ondersteunen hen op het gebied van: sales, marketing, customer service, recruitment én training. Om onze klanten nog beter te ondersteunen, nam salesUp dit jaar ook MyModus uit Deinze over.

Overname MyModus

“In 2020 namen we Filad over uit Deinze. Een bedrijf met 35 jaar ervaring in Customer Service. Door vaak in Deinze te vertoeven, ontdekten we MyModus”, vertelt Stig Van Hauwermeiren, Managing Director. MyModus is reeds jaren gespecialiseerd in telefonische prospectie in de B2B-markt. 

“We voelden snel dat we dezelfde visie deelden op het gebied van kwaliteit, teamleden en klanten. De meer dan 30 jaar ervaring van MyModus haken we dan ook graag aan onze wagon", vervolledigt Stig. 

Fusie met marketing

In de afgelopen 4 jaar fusioneerde salesUp ook haar marketingactiviteiten met dat van growth marketing agency Point2Line. Zodat we naast koude prspectie ook een warme prospectie kunnen aanbieden. “Up zit in de naam en dus dat moeten we waarmaken!”, zegt Greet Jacobs, oprichtster van het bedrijf.

“Door de overnames halen we extra expertise binnen, geven we aan onze teamleden meer groeikansen en kunnen we als solidere speler meer complexe opdrachten voor onze klanten aan. Daarnaast merken we bij onze klanten dat de combinatie van onze vijf commerciële entiteiten leidt tot prachtige resultaten”, gaat Greet verder. 

De kers op de taart?

“Het gaat hard voor het bedrijf dat in 2005 het levenslicht zag. De afgelopen acht jaar ging zowel onze omzet als het aantal teamleden maal 10! Dat was niet per se de doelstelling, maar enkel het gevolg van de mooie resultaten die onze teamleden boeken voor onze klanten”, vervolgt Stig.

Als je ons vraagt naar de ambitie voor de komende jaren moeten we niet lang nadenken. Voor salesUp staan de teamleden en klanten voorlop, maar nog eens maal 10 zou fantastisch zijn.

Maak een afspraak met Rany van salesUp

Nog interessante blogs voor jou

Welke elementen moeten in een goed belscript?

Telefonische prospectie is een belangrijk onderdeel van elke salesstrategie. Het is een manier om nieuwe leads te genereren en bestaande klanten te behouden. Een goed belscript kan hierin cruciaal zijn. Maar hoe formuleer je nu een effectief belscript voor succesvolle telefonische prospectie?

Veel verkopers klampen zich vast aan een belscript als een soort reddingsboei. Het lijkt misschien handig om je gesprekken te structureren en ervoor te zorgen dat je alle cruciale informatie behandelt. Maar laten we eerlijk zijn, het gebruik van een voorbeeld belscript is vaak niets meer dan een recept voor mislukking. Het is een beperkend keurslijf dat je verhindert om echt in te spelen op de behoeften van de klant of prospect en je telefoongesprek naar een hoger niveau te tillen. Het is tijd om het juk van die vooraf bepaalde scripts af te werpen en serieus na te denken over een meer effectieve benadering. Laat ons eerst even kijken naar de redenen waarom een voorbeeld belscript een slecht idee is:

Client case: salesUp overstijgt de verwachting SPM

Toen SPM Technologies de samenwerking met salesUp aanging, hadden ze concrete doelen voor ogen. Ze wilden hun diensten extra bekend maken binnen de doelgroep door introducties en afspraken bij syndici in België te genereren. Op deze manier wilden ze uiteindelijk langdurige relaties met hen opbouwen. De syndic-sector kampt met verschillende zeer specifieke uitdagingen. Eén ervan is het chronische tijdsgebrek van de syndici. Hierdoor is hun bereikbaarheid beperkt en vermijden ze vaak communicatie die niet uiterst noodzakelijk is. In deze campagne zou het dus meer dan ooit van essentieel belang zijn om vanaf het allereerste moment op te vallen en de aandacht vast te grijpen. Out-of-the-box communicatie? Yes please! Stoute schoenen aan? Check! Uitdaging aanvaard!

 

salesUp verhoogt leads & sales voor Axians Audiovisual

Ontdek in een unieke blik achter de schermen hoe Axians Audiovisual, een toonaangevend bedrijf in de audiovisuele sector, hun prospectie uitbesteedde aan salesUp en daarmee een overweldigend aantal leads en sales genereerde. Leer hoe de outbound aanpak van salesUp resulteerde in een conversiepercentage van 78% en tevreden klanten die hun diensten nu op meerdere locaties inzetten. Up your sales met salesUp!

Contacteer ons

salesUp by  Up 
053 78 28 30
info@salesup.be
BE0877.584.635

Hoofdzetel Erpe
Evenbroekveld 14
9420 Erpe-Mere

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp