Telefonische prospectie voor Cesano

Iets minder dan een halfjaar geleden klopte Cesano aan bij salesUp om hen bij te staan bij de verder uitbouw van hun bedrijf.

Telefonische prospectie voor Cesano

Cesano is een startUp-organisatie die zich focust op het plaatsen van elektrische fietsen in de horecasector. Het gaat om een uniek concept, omdat de investering – onder andere een onderhoudscontract, VAB, pechbijstand… - volledig gedragen wordt door Cesano. Hun klanten hoeven zich dus enkel te focussen op het verhuur van deze fietsen. 

 

Cesano startte in eerste instantie zelf met bellen
Om te weten of dit concept zou aanslaan, belde het bedrijf eerst zelf 100 hotels op om te luisteren of er een markt is voor hun idee en jawel!

Ze haalden uit deze eerste gesprekken enkele mooie learnings: 

  • Hoe ze het Cesano-verhaal het beste naar voor brengen
  • Hoelang zo’n salesgesprek mag duren
  • Wat de hit rate is voor het sluiten van contracten

salesUp nam het roer over
Met deze informatie klopten ze aan bij leadsUp. We zetten met plezier onze schouders onder dit mooie project & hoe! Yves Van Sante, Founder & Managing Partner van Cesano, onderstreepte dat de resultaten van salesUp eigenlijk beter waren dan die van Cesano zelf:

"Ik heb dat zelden meegemaakt.. well done!

Graag wil ik onderstrepen dat wij zeer tevreden zijn 
over de behaalde resultaten & voor de passie
dat je legt in ons product." 
– Yves Van Sante


Yves vertelde ons verder dat salesUp het verhaal vol overgave bracht zoals zij dat zelf zouden doen: “Het is enorm fijn dat een externe partner aanvoelt als een extra schakel van je eigen bedrijf. Zo zou het altijd moeten zijn!”

 

Learnings
Cesano ontdekte dat er wel degelijk een markt is voor hun product én dat het ook echt mogelijk is om een stukje van je salesproces toe te vertrouwen aan een externe partij mits je de juiste keuze maakt bij wie je aanklopt.

En wat met de doelstelling van het plaatsen van 250 e-bikes? Mission accomplished!

Ook bij Cesano geldt: “The only way is Up!”
Het bedrijf heeft zopas succesvol zijn Winwinner-campagne afgerond. Het is een platform dat ondernemers en investeerders samenbrengt. Op deze manier kon het bedrijf nog extra budget ophalen voor het aantrekken van klanten. Ook bij hen geldt de slogan "The only way is Up"!

Wil jij net als Yves van Cesano extra ondersteuning bij het uitbouwen van je dienst of product?
Denk je dat telefonische prospectie daar een belangrijke schakel in is?
Kom eens op de koffie bij salesUp; wij helpen je jouw omzet te verhogen!

Telefonische prospectie uitbesteden? 

Ontdek via deze checklist waar je op moet letten.

Maak een afspraak met Stig van salesUp

Nog interessante blogs voor jou

Duurzame samenwerking tussen Messer Group en salesUp

In mei vorig jaar startte onze samenwerking met de Messer Group, een internationale producent en leverancier van industriële gassen. Een jaar later kijken we terug op een periode van vruchtbare samenwerking, waarin we samen aanzienlijke resultaten hebben geboekt. In deze client case delen we de hoogtepunten en succesverhalen van onze gezamenlijke inspanningen

salesUp strategische telefonische prospectie partner van Alindus

In onze samenwerking met Alindus, hebben we onze krachten gebundeld om doormiddel van strategische telefonische prospectie tastbare resultaten te behalen.  

salesUp versterkt de wereldwijde aanwezigheid van GEODIS

Toen GEODIS, de wereldwijde leider in supply chain-oplossingen, ons benaderde, stonden ze voor een duidelijke uitdaging: hoe kunnen we onze merkbekendheid vergroten en meer sales genereren in een markt die constant evolueert? Met een ambitieuze visie en een database van 1.210 contacten, was het tijd voor actie. Ben je klaar om te ontdekken hoe we deze uitdaging samen hebben aangepakt?

 

Contacteer ons

salesUp by  Up 
053 78 28 30
info@salesup.be
BE0877.584.635

Hoofdzetel Erpe
Evenbroekveld 14
9420 Erpe-Mere

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp